Администрацията за храните и лекарствените средства (FDA) съобщава, че съгласно новия Закон за модернизация на безопасността на храните се изисква регистрацията на оборудването за хранителни продукти да бъде обновена в периода 1-ви октомври – 31 декември 2012 г. и на всеки две години след това.
Регистрацията е задължителна за всички фирми, които произвеждат, преработват, опаковат или съхраняват продукти, напитки или диетични добавки, които се внасят в САЩ. Компаниите, които са извън пределите на САЩ трябва да назначат Агент в САЩ за преговори с FDA. Агентът изпълнява различни функции от митническите агенти, търговските представители и вносителите. FDA изпраща цялата кореспонденция на назначение Агент в САЩ, включваща информация за проверки, която изисква моментален отговор.
Компанията Registar Corp работи в качеството на Агент в САЩ за задгранично оборудване. В случай, че е получено уведомление след 1 октомври 2012 г. компанията предлага услугата да изпрати свой експерт по безопасност на храните на място, който е специално обучен за да помогне в подготовката и провеждането на проверка FDA. Услугата е безплатна, на заплащане подлежат разходите за командировка и нощувки.
За подробна информация можете да се обръщате на:
тел: +1 757 224 0177
e-mail:info@registration.com
www.registration.com – “Live Help”