ИАНМСП и Изпълнителна агенция по горите организират съвместно българско национално участие в международното изложение за лов VENATORIA FITAC 2011 в периода 03 – 05 март 2011 г. в Мадрид, Кралство Испания.
VENATORIA е най-голямото ловно изложение на трофеи. Ползва се с подкрепата на авторитетни международни неправителствени организации, испански държавни институции и Кралското семейство. Изложението се провежда ежегодно и е сред най-престижните прояви в областта на лова, риболова и хоби-туризма в Европа.
На изложението се представят пълна гама от ловни дейности и продукти: спорт, оборудване за лов и риболов /ловно оръжие, облекла, принадлежности/, високопроходими превозни средства, стоки и услуги за хоби, пътешествия и туризъм, произведения на изкуството на ловна тематика, книги и специализирани издания.
На това събитие България ще бъде представена с изложение на значими ловни трофеи, експозиция и филм за развитието на българския лов през последните 75 години, ще бъдат представени и други инициативи свързани с развитието на ловния туризъм.
На последното издание са регистрирани над 15 000 посетители.
ИАНМСП ще организира националното участие на български фирми на международното изложение за лов VENATORIA FITAC 2011, като поема разходите за:
- наем на изложбена площ;
- изграждане на щанда, необходимо оборудване и обзавеждане;
- отпечатване на каталог на българските участници на националния щанд;
- регистрационни или медийни такси на съизложителите;
- съпътстващи мероприятия.
Фирмите, участници в изложението, следва да поемат всички други разходи, както следва:
- транспорт и обработката на мостри;
- разходи по командироването и пребиваването на представител/и от фирмата (пътни, дневни и квартирни);
- банкова гаранция в размер на 2000 лв. с валидност до един месец след провеждане на изложението за обезпечаване на нанесени вреди от предприятието на трети лица и/или на агенцията във връзка с участието му на изложението.
Организирането на участие на български фирми на международни изложения от ИАНМСП по своята същност представлява минимална помощ по смисъла на Регламент № 1998/2006 г. на Европейската комисия относно прилагането на членове 87 и 88 от Договора към минималната помощ (ОВ L 379/28.12.2006). Информация за предоставени минимални помощи на Вашата фирма може да получите на интернет страница: www.sme.government.bg или http://www.stateaid-bg.com/finance/opencms/finance.
Кандидатстването за участие в организирани от агенцията международни изложения се извършва чрез подаване на следните документи в посочения в приложението срок:
– Регистрационна форма, придружена от документи, доказващи заявените обстоятелства (копия от сертификати, патенти, свидетелства, договори, удостоверения, протокол №4 към ЕСА и др.).
– Декларация за получените държавни помощи, подписана и подпечатана от представляващия предприятието.
– Декларация за получените минимални помощи за предходните две финансови години и за текущата година, подписана и подпечатана от представляващия предприятието.
– Удостоверение по чл. 87, ал. 6 от ДОПК от териториалното бюро на НАП по месторегистрация на предприятието, че кандидатът няма отразени задължения в данъчно осигурителната си сметка (до 6 месеца валидност) – оригинал или заверено от фирмата копие с текст “Вярно с оригинала”, подписана и подпечатана от представляващия предприятието.
– Декларация за обстоятелствата по чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия, съгласно образеца публикуван в ДВ, бр. 75/2006 г., стр. 127, подписана и подпечатана от представляващия предприятието.
– ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. В случай че кандидатът няма извършена пререгистрация, трябва да представи удостоверение за актуално състояние.
Критерии за допускане на кандидатите до участие:
– да са юридически лица или еднолични търговци, регистрирани съгласно Търговския закон или Закона за кооперациите;
– да не попадат в забранителните режими на Регламент (ЕО) №1998/2006 на Комисията от 15 декември 2006 г. относно прилагането на членове 87 и 88 от Договора за създаване на Европейската общност към минималната помощ:
– да отговарят на изискванията за микро-, малко или средно предприятие по смисъла на чл. 3 и чл. 4 от ЗМСП;
– да нямат неизпълнени задължения, свързани с плащане на вноски за социално осигуряване или плащане на данъци по българското законодателство.
– да нямат неизпълнени задължения за попълване на информационна карта за дългосрочните резултати от участието си в предишни промоционални прояви (когато такава клауза е била включена в сключения договор).
Критерии за класиране на участници:
– да бъдат производители на продукти, стоки или да предоставят услуги с български произход (по данни от формуляра за кандидатстване) – 20 т.
– да притежават патент/и за изобретение/я, свидетелство/а за регистрация на полезен модел за внедряване на иновативен продукт/процес, регистрирана търговска марка – 10 т.;
– да имат въведена/и система/и за управление и/или имат постигнато съответствие на продукти с европейски/международни стандарти, и/или въведена/и добра/и производствена/и практика/и – 20 т.
– повече от 25% от произвежданите стоки са предназначени за износ (по данни от формуляра за кандидатстване) – 20 т.
– получени награди от международни и/или национални конкурси по отношение на произвежданите/търгуваните от предприятието продукти – 10 т.
– да кандидатстват за първо участие в организирани от ИАНМСП международни изложения – 20 т.
– наличие на некоректни прояви от страна на предприятието на предишни прояви организирани от ИАНМСП – неспазване на общите условия на панаира, нанасяне на щети на конструкцията, некоректно отношение към други участници или към представители на ИАНМСП, уронване престижа на институциите, заявяване на участие в промоционални прояви и впоследствие отказ от участие и др. – минус 40 т.
Всички документи следва да бъдат актуални към датата на сключване на договора за участие в съответното изложение.
Отчитането на резултатите от организираните по проекта промоционални мероприятия е строго обвързано с индикаторите за измерване изпълнението на проекта. Това налага предварителна детайлна обосновка на селектираните за участие български предприятия (регистрационна форма и приложени писмени документи, доказващи изложените във формата обстоятелства).
След одобрение на фирмата за участие в изложението ще Ви бъде предоставен рамков договор между ИАНМСП и Вашата фирма, който препраща към Общите условия на конкретното изложение като неразделна негова част. С договора се регламентират сроковете за банковата гаранция, допълнителните услуги, обезщетения за щети, нанесени на оборудването на щанда, неустойки и други обезщетения към организаторите на панаира.
За допълнителна информация можете да се обръщате към г-жа Росица Пешева, тел. 02 9329 238, e-mail: rpesheva@sme.government.bg и г-жа Росица Асенова, тел. 9329 233, e-mail: assenova@sme.government.bg
При интерес фирмите следва да изпращат в ИАНМСП попълнените регистрационни форми и документи лично или по пощата в срок до 15.11.2010 г. на адрес 1000 София, площад „Света Неделя” № 1.
Приложение: съгласно текста.