Покана за участие в търговска мисия с провеждане на двустранни срещи и посещение на международната специализирана изложба ELECTRONICA 2014, гр. Мюнхен, Германия, 10 – 13 ноември 2014 г.


В периода 10.11. – 13.11.2014 г. ИАНМСП организира участието на български малки и средни предприятия (МСП) в търговска мисия с провеждане на двустранни срещи и посещение на международната специализирана изложба ELECTRONICA 2014, гр. Мюнхен, Германия. В търговската мисия ще бъдат включени фирми от следните сектори: електроника, електротехника, електроника за автомобилната индустрия, машиностроене и наносистеми.

Промоционалната проява се провежда в изпълнение на дейност 5 „Организиране на промоционални прояви в страната и чужбина” по проект „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Приоритетна ос 4 „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, по който ИАНМСП е институционален бенефициент. Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПК.

Агенцията поема разходите за самолетен билет, трансфери летище – хотел – летище, хотелско настаняване за един представител от предприятие, вътрешен транспорт (когато е необходимо), отпечатване на каталог на българските участници в търговската мисия, като заплаща съответната част от стойността до размера на предвидените разходи съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. При организиране на двустранни срещи – наем на зала за провеждане на срещи с потенциални бизнес партньори, възнаграждение за преводачи, техническо оборудване и пр. ИАНМСП поема всички или част от тези разходи.

Предприятията, участници в търговската мисия, следва да поемат всички други разходи, а именно:

  • разходи за дневни, виза и медицинска застраховка, свързани с командироването и пребиваването на определения представител;
  • частта от разходите, която надхвърля определения лимит съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за самолетен билет и хотелско настаняване на един участник;
  • пропорционална част от общите разходи, когато тези разходи надхвърлят определения съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 лимит на търговска мисия (разходи за вътрешен транспорт, наем на зали, техническо оборудване, преводачески услуги и др.);
  • пълните разходи, свързани с командироването и пребиваването на втори представител (в случай, че има такъв);
  • в случай на отказ от участие, извън срока по Раздел V, т. 1 от Общите условия, предприятията възстановяват пълния размер на направените от ИАНМСП разходи (размера на начислените минимални помощи de minimis).

Участието в търговски мисии на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент № 1407/2013 г. на Европейската комисия от 18 декември 2013 година относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

 

Участието в търговски мисии се извършва съгласно Общите условия за участие, изготвени и одобрени от ИАНМСП. Общите условия са задължителни за Предприятието и са неразделна част от Заяката/Договор.

Кандидатстването за участие в организирани от Агенцията търговски мисии се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Общите условия за участие:

  • Заявка/договор за участие в 2 оригинала (по образец), подписана и подпечатана от представляващия предприятието или изрично упълномощено от него лице с представено копие на нотариално заверено пълномощно;
  • Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна (по образец и в оригинал), подписана и подпечатана от представляващия предприятието;
  • Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана и подпечатана от представляващия предприятието;
  • Декларация за обстоятелствата по чл. 3 и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал). Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор; (Указания за попълване на Декларацията)
  • Удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК за липса/наличие на публични задължения по чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата (валидност до 6 месеца) – оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис и печат, което да е валидно към датата на подаване на документите за кандидатстване.

 Всички документи следва да бъдат актуални към датата на подаване на документите за участие в съответната търговска мисия.

На основата на прилагане на Общите условия за участие в търговски мисии ще бъдат избрани до 15 участници, представители на български МСП. Кандидатите ще бъдат оценени и класирани на основата на заложените в Общите условия критерии за класиране. При предприятия, получили равен брой точки, с приоритет се класира предприятието, подало по-рано пълен комплект документи за участие в проявата.

В случай на проявен интерес към търговската мисия за своя сметка могат да се присъединят:

– фирми, кандидатствали, но не успели да се класират;

– фирми, неотговарящи на критериите за МСП;

Тези фирми е необходимо да попълнят приложената регистрационна форма. Всички разходи, свързани с участието на представител/и на регистрираните фирми извън търговската мисия, са за сметка на участниците.

Посоченият период на провеждане на проявата е индикативен. Организаторът си запазва правото, след уточняване на параметрите на мисията (брой участници, полети, хотелски настанявания и др.) да промени, при необходимост, началната и/или крайна дата на провеждане на мисията.

При интерес, предприятията следва да представят попълнените документи за кандидатстване лично в деловодството на ИАНМСП или да ги изпратят по куриер в срок до 17:30 часа на 19 септември 2014 г. на адрес: 1000 София, ул „Леге” № 2-4 или да изпратят документите за кандидатстване, подписани с електронен подпис на e-mail адрес: office@sme.government.bg в срок до 24:00 часа на 19 септември 2014 г.

За допълнителна информация можете да се обръщате към Иво Илиев, експерт в отдел „Международно сътрудничество“, дирекция „Развитие и интернационализация на малките и средните предприятия”, тел: 02 940 79 78, или към Евелина Иванова, старши експерт в отдел „Международно сътрудничество“, дирекция „Развитие и интернационализация на малките и средните предприятия”, тел: 02 940 79 76.

Приложения:

  1. Заявка/договор за участие на български МСП в търговски мисии (по образец);
  2. Общи условия за участие в промоционални прояви – търговски мисии, организирани от ИАНМСП;
  3. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец);
  4. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец);
  5. Декларация за обстоятелствата по чл.3 и чл.4 от ЗМСП (по образец);
  6. Указания за попълване на декларацията по чл.3 и чл.4 от ЗМСП;
  7. Справка за свързани и/или предприятия партньори за обобщените параметри на предприятието (по образец);
  8. Правила за поведение при участие на представители на български предприятия в промоционални прояви, организирани от ИАНМСП;
  9. Изисквания за публичност и визуализация;
  10. Регистрационна форма за самофинансиращи се предприятия.

 

Страницата е редактирана последно на: 27.11.2014













Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни: