Покана за участие в Tърговска мисия за посещение на специализирано международно изложение ТЕХНОДРЕВ 2015 за дървопреработване с провеждане на двустранни срещи, гр. Санкт Петербург, Русия, в периода 29.09–03.10.2015 г.

В периода 29.09–03.10.2015 г. Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) организира участието на български малки и средни предприятия (МСП) в Tърговска мисия за посещение на специализирано международно изложение ТЕХНОДРЕВ 2015 (http://spb.tdrev.ru) за дървопреработване с провеждане на двустранни срещи в гр. Санкт Петербург, Русия. В търговската мисия ще бъдат включени фирми от сектора дървопреработване, включително машини и оборудване, инструменти, технологична и повърхностна обработка на дървения материал, съхранение, рециклиране на дървесината, биоенергия, целулозно-хартиена промишленост и други.

Промоционалната проява се провежда в изпълнение на дейност 5 ”Организиране на промоционални прояви в страната и чужбина” по проект „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Приоритетна ос 4 „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, по който ИАНМСП е институционален бенефициент. Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПК.

Агенцията поема разходите за самолетен билет, трансфери летище – хотел – летище, хотелско настаняване за един представител от предприятие, вътрешен транспорт (при необходимост) и отпечатване на каталог на българските участници в търговската мисия, като заплаща съответната част от стойността до размера на предвидените разходи съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. При организиране на двустранни срещи – наем на зала за провеждане на срещи с потенциални бизнес партньори, възнаграждение за преводачи, техническо оборудване и пр. ИАНМСП поема всички или част от тези разходи.

Предприятията, участници в търговската мисия, следва да поемат всички други разходи, а именно:

  • разходи за виза, дневни и медицинска застраховка, свързани с командироването и пребиваването на определения представител;
  • частта от разходите, която надхвърля определения лимит съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 за самолетен билет и хотелско настаняване на един участник;
  • пропорционална част от общите разходи, когато тези разходи надхвърлят определения съгласно договор №BG-161-PO003-4.2.01-0001-C0001 лимит на търговска мисия (разходи за вътрешен транспорт, наем на зали, техническо оборудване, преводачески услуги и др.);
  • пълните разходи, свързани с командироването и пребиваването на втори представител (в случай, че има такъв);
  • в случай на отказ от участие, извън срока по Раздел V, т.1 от Общите условия, предприятията възстановяват пълния размер на направените от ИАНМСП разходи (размера на начислените минимални помощи de minimis).

Участието в търговски мисии на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент № 1407/2013 г. на Европейската комисия от 18 декември 2013 година относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Участието в търговски мисии се извършва съгласно Общите условия за участие, изготвени и одобрени от ИАНМСП. Общите условия са задължителни за Предприятието и са неразделна част от Заявката/Договор.

 

Кандидатстването за участие в организирани от Агенцията търговски мисии се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Общите условия за участие:

  • Заявка/договор за участие в 2 оригинала (по образец), подписана и подпечатана от представляващия предприятието или изрично упълномощено от него лице с представено копие на нотариално заверено пълномощно;
  • Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна (по образец и в оригинал), подписана и подпечатана от представляващия предприятието;
  • Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана и подпечатана от представляващия предприятието;
  • Декларация за обстоятелствата по чл. 3 и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал). Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор (Указания за попълване на Декларацията);
  • Удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК за липса/наличие на публични задължения по чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата (валидност до 6 месеца) – оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис и печат, което да е валидно към датата на подаване на документите за кандидатстване.

Всички документи следва да бъдат актуални към датата на подаване на документите за участие в съответната търговска мисия!

На основата на прилагане на Общите условия за участие в търговски мисии ще бъдат избрани до 12 участници, представители на български МСП. Кандидатите ще бъдат оценени и класирани на основата на заложените в Общите условия критерии за класиране. При предприятия, получили равен брой точки, с приоритет се класира предприятието, подало по-рано пълен комплект документи за участие в проявата.

В случай на проявен интерес към търговската мисия за своя сметка могат да се присъединят:

– фирми, кандидатствали, но не успели да се класират;

– фирми, неотговарящи на критериите за МСП;

Тези фирми е необходимо да попълнят приложената Регистрационна форма за самофинансиращи се предприятия. Всички разходи, свързани с участието на представител/и на регистрираните фирми извън търговската мисия, са за сметка на участниците.

Посоченият период на провеждане на проявата е индикативен. Организаторът си запазва правото, след уточняване на параметрите на мисията (брой участници, полети, хотелски настанявания и др.) да промени, при необходимост, началната и/или крайна дата на провеждане на мисията.

При интерес, предприятията следва да представят попълнените документи за кандидатстване лично в деловодството на ИАНМСП или да ги изпратят по куриер в срок до 17:30 часа на 10 юли 2015 г. на адрес: 1000 София, ул „Леге” № 2-4 или да изпратят документите за кандидатстване, подписани с електронен подпис на e-mail адрес: office@sme.government.bg до 24:00 часа на 10 юли 2015 г.

За допълнителна информация можете да се обръщате към: г-жа Росица Асенова, тел.: 02/ 940 79 80, E-mail: assenova@sme.government.bg, г-жа Мирела Тасева, тел.: 02/ 940 79 83, E-mail: m.tasseva@sme.government.bg, Дирекция „Интернационализация на малките и средните предприятия”.

 Приложения:

  1. Заявка/договор за участие на български МСП в търговски мисии;
  2. Общи условия за участие в промоционални прояви 
  3. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец);
  4. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец);
  5. Декларация за обстоятелствата по чл.3 и чл.4 от ЗМСП (по образец);
  6. Указания за попълване на декларацията по чл.3 и чл.4 от ЗМСП;
  7. Справка за свързани и/или предприятия партньори за обобщените параметри на предприятието (по образец);
  8. Правила за поведение при участие на представители на български предприятия в промоционални прояви, организирани от ИАНМСП;
  9. Изисквания за публичност и визуализация;
  10. Регистрационна форма за самофинансиращи се предприятия.



Страницата е редактирана последно на: 27.01.2016




Expo2025 Osaka
Matchmaking b2b connect
BG Industry Map
SME Webinars
NIF
Exporthub.bg
opic.bg
bulgariancp.bg
evroto.bg



Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни:

facebook linkedin youtube