За втора поредна година вестник “24 часа” в партньорство с Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП) подават ръка на малкия бизнес в България. От днес започва набирането на участници във втория национален конкурс “Големите малки”, които има за цел да отличи най-успешните за годината. Приемането на кандидатури ще продължи до 16 май чрез сайта на конкурса – golemitemalki.bg. Имената на наградените фирми ще бъдат обявени на официална церемония в края на май.
Наградата за победителите е рекламен пакет на стойност 10 000 лв в печатното и онлайн изданието на “24 часа”. По този начин вестникът подава ръка на малкия бизнес. Вестникарската реклама ще позволи повече хора да научат за бизнеса на тези фирми, а това означава повече клиенти, повече продажби, повече пари за инвестиции, повече разкрити работни места.
“Правим го, за да покажем, че в България не всичко е “сиво”. Че има бизнеси, които се преборват успешно с кризата. И които могат да служат за пример на останалите предприемачи в България”, обяви Венелина Гочева, издател на “24 часа”.
Право на участие имат всички български фирми, които отговарят на законовите критерии за “малък бизнес” – до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година. Участниците трябва да аргументират пред журито с кратко есе защо смятат, че техният малък бизнес е “Голям”. А също – да представят идеите си за развитието на бизнеса си в следващите 5 години.
Партньори в тазгодишната кампания са още Министерството на икономиката, КРИБ, “Пощенска банка”, Мтел, МЕТРО България, Българската банка за развитие и All Channels.
Пълните условия за участие в надпреварата можете да видите на сайта на конкурса – golemitemalki.bg.