Бизнес делегация с посещение на Международен специализиран панаир за информационни и комуникационни технологии CeBIT 2017, 22-24.03.2017, гр. Хановер, Федерална република Германия

В периода 22-24 март 2017 г. доц. Теодор Седларски, министър на икономиката, ще осъществи работно посещение до гр. Хановер, Германия. В рамките на визитата, той ще посети българския национален щанд на Международния специализиран панаир за информационни и комуникационни технологии CeBIT 2017, 20-24.03.2017 г., организиран традиционно от Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП), в който участие ще вземат девет български МСП от ИКТ сектора. Предварителната програма на министър Седларски предвижда той да проведе редица срещи с местни и чуждестранни предприемачи, бизнес организации, както и с български и германски старт-ъп компании.

CeBIT е най-голямaтa и престижна международна изложба в света за информационни и комуникационни технологии, която се провежда ежегодно от 1986 г. На изложбата се представят последните постижения в развитието на ИКТ сектора, новите тенденции и привличането на инвестиции в сектора. На изданието през 2016 г. са участвали 2960 изложители на 247 500 кв.м. изложбена площ и с около 176 795 делови посетители. С национални щандове са били представени над 71 държави.

 Във връзка с гореизложеното, Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия сформира бизнес делегация от представители на заинтересовани български предприятия с интереси в областта и стартиращи компании, които да посетят панаира и се запознаят с новите тенденции и иновации в сектора, както и да намерят свои партньори и инвеститори. Желаещите да се включат в делегацията, придружаваща г-н Теодор Седларски в гр. Хановер, следва да заявят интерес, като изпратят попълнена приложената регистрационна форма най-късно до 13.03.2017 г. на е-mail адрес: s.zapryanova@sme.government.bg. Допълнителна информация може да получите от Светла Запрянова, дирекция „Интернационализация на МСП“ на телефон 02/940 7975.

Всички разходи, които по първоначални разчети възлизат на около 2 500 лв. – самолетни билети, хотелско настаняване, застраховка, вътрешен трансфер и дневни, са за сметка на участниците. На регистрираните участници допълнително ще бъдат изпратени информация с финансовите параметри и подробна програма на посещението.

         Приложение: Регистрационна форма




Страницата е редактирана последно на: 07.01.2019




Matchmaking b2b connect

BG Industry Map
SME Webinars
NIF
Exporthub.bg
opic.bg
bulgariancp.bg
evroto.bg



Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни:

facebook linkedin youtube