Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие в международно изложение за хранително-вкусова промишленост ANUGA 2019, което ще се проведе в периода 05-09.10.2019 г., гр. Кьолн, Германия.
Международното изложение ANUGA се провежда веднъж на две години и е най-голямото и известно изложение в областта на хранително-вкусовата промишленост в света. Представени са над 7 500 фирми от над 100 държави (около 160 000 души), като международното участие при изложителите е над 50%, а при посетителите над 80 %, което превръща изложението в глобален форум за бранша и представя световните тенденции и иновации в сектора. Изданията на ANUGA се отразяват широко в световните медии, като журналистите са от над 70 държави. Нивото на бизнес посетителите е много високо, което води до реално сключване на сделки.
Организаторите на Anuga 2019 – KoelnMesse предоставиха на ИАНМСП ограничена изложбена площ за национално участие – едностранно отворен изложбен щанд в палата 2.1., на която могат да бъдат представени максимум 34 предприятия, с индивидуално работно място от 6 кв.м.
Агенцията поема разходите за:
– Наем на изложбена площ;
– Проектиране и изграждане на щанд;
– Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;
– Регистрационни и/или медийни такси;
– Национална идентификация на българския щанд;
– Пропуски на изложителите;
– Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.
Фирмите, участници в ANUGA 2019 следва да поемат част от гореизброените разходи:
– 15 % от разходите за наем на площ, изграждане конструкция на щанда, регистрационни (медийни) такси и др. за първо участие на предприятието в организирани от ИАНМСП участия в международни изложби в чужбина крайна сума – 2 631,00 (две хиляди шестстотин тридесет и един) лв.;
– 20 % от разходите за наем на площ, изграждане конструкция на щанда, регистрационни (медийни) такси и др. за второ и трето участие на предприятието в организирани от ИАНМСП участия в международни изложби в чужбина крайна сума – 3 508,00 (три хиляди петстотин и осем) лв.;
– 25 % от разходите за наем на площ, изграждане конструкция на щанда, регистрационни (медийни) такси и др. за повече от три участия на предприятието в организирани от ИАНМСП участия в международни изложби в чужбина крайна сума – 4 385,00 (четири хиляди триста осемдесет и пет) лв.
Както и всички други разходи:
– Спедиция и застраховка на експонатите;
– Командироване и пребиваване на представител/и от предприятието (пътни, дневни и квартирни);
– Застраховка на представителите на предприятието;
– Заявени допълнителни услуги, извън изброените в Общите условия за участие.
Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx
Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП и финансирани с бюджетни средства:
1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
2. Договор за участие, в 2 оригинални екземпляра (по образец), подписан от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатан с печата на предприятието. Договорите се подписват и подпечатват от предприятията, след като бъдат одобрени за участие от ИАНМСП;
3. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия или нотариално упълномощено от него лице и печат на предприятието);
4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx
5. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
6. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. (Указания за попълване на Декларацията);
7. Правила за поведение
При интерес за участие в изложбата, следва най-късно до 01.04.2019 г. (вкл.), предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя на официалния електронен адрес на Агенцията: office@sme.government.bg
Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване нe се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.
След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо. За допълнителна информация може да се обръщате към:
Елица Попадийна, главен експерт в отдел „МИПЧ”, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7982, e-mail: e.popadiyna@sme.government.bg.
Траян Трендафилов, главен експерт в отдел „МИПЧ”, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7981, e-mail: t.trendafilov@sme.government.bg.
-
- Търговска информация
- Бизнес форуми в България
- Бизнес делегации
- Търговски мисии в чужбина
- Международни панаири и изложби
- Институционални щандове на ИАНМСП
- ИАНМСП в медии
- Уебинари/Обучения
- Национален иновационен фонд
- Еврика и Евростарс
- Експо 2025 – Осака
- НКТ – България
- Профил на купувача
- Работа в ИАНМСП
- Полезни връзки
- Антикорупция
- Политика по защита на лични данни
- Декларация за достъпност