Покана за участие в конференции към международно изложение за финансови технологии FinTech Connect 2019, 3-4.12.2019, гр. Лондон, Великобритания

Във връзка с изпълнението на дейностите по Проект BG16RFOP002-2.052-0002 “Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбина”, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие в конференции към международно изложение за финансови технологии FinTech Connect 2019, което ще се проведе в периода 3-4.12.2019, гр. Лондон, Великобритания.

FinTech Connect е мястото, на което екипи от големите финансови институции отиват да вземат информирани решения за закупуване на най-новите иновации на пазара и финансовите технологии. Събитието ще се проведе на 3-4 декември 2019 г. в Лондон (ExCeL)  и ще събере над 6 000 фирми от общността на fintech, за да споделят най-новите и добри практики, да покажат нови  решения и продукти и да оформят финансовите услуги на бъдещето.

По време на проявата могат да вземат участие предприятия, в сферата на: дигиталната трансформация, плащанията и финансовата сигурност.

FinTech Connect 2019 предлага изключително задълбочена програма с поредица от конференции, които ще позволят споделянето на ноу-хау и експертен опит по високо ефективен начин.

Предприятията трябва да отговарят на следните изисквания:

  1. Предприятието не участва за собствена сметка в конкретната проява;
  2. Предприятието да притежава Код на икономическа дейност (КИД), съгласно условията за допустимост на ОПИК. Представя се Удостоверение за КИД на предприятието, издадено от Националния статистически институт за предходната приключила финансова година, в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието.

ИАНМСП организира участието на български фирми в конференции към международно изложение за финансови технологии FinTech Connect 2019, което ще се проведе в периода 3-4.12.2019, гр. Лондон, Великобритания, Холандия при следните условия:

Агенцията поема разходите за:

– Пропуски, които дават достъп до всички конференции в рамките на FinTech Connect 2019;

– Хотелско настаняване на участниците;

– Трансфери хотел – ExCeL – хотел.

Фирмите, одобрени за участие, следва да поемат разходите за самолетни билети и застраховки на представителите си.

Участието в международни специализирани конференции на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП:

  1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);
  3. Удостоверение за код на икономическа дейност (КИД) на предприятието, издадено от Националния статистически институт, в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието, което удостоверение следва да е издадено не по-късно от 1 (една) година преди подаване на документите за кандидатстване в конкретната проява. Условия за допустимост
  4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието и подпечатана с печата на предприятието;

Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx

  1. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. Указания за попълване на Декларацията;
  3. Правила за поведение при участие на представители на български предприятия в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и в чужбина, организирани от ИАНМСП
  4. Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679 от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).

При интерес за участие в конференциит, следва най-късно до 25.09.2019 г. (вкл.), предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя на официалния електронен адрес на Агенцията: office@sme.government.bg.

Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване нe се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо.

За допълнителна информация може да се обръщате към:

Росица Асенова, и.д. началник на отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7980, e-mail: r.assenova@sme.government.bg.

Александрина Иванова, младши експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7976, e-mail: al.ivanova@sme.government.bg.




Страницата е редактирана последно на: 18.09.2019








< 2019 >
Ноември
ПНВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 



Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни: