Национално участие в Международно специализирано изложение за храни и напитки WINE & GOURMET JAPAN 2020, 15.04-17.04.2020 г., гр. Токио, Япония

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие  в Международно специализирано изложение за храни и напитки WINE & GOURMET JAPAN 2020, което ще се проведе в периода 15-17.04.2020 г., гр. Токио, Япония.

WINE & GOURMET JAPAN е най-голямото изложение за храни и напитки в Япония и единственото, което се провежда в столицата Токио. То е сред най-значимите изложения за сектора в световен мащаб. Провежда се ежегодно, като в неговите рамки се провеждат още 6 значими събития за бранша, а именно FABEX 2020, Dessert Sweets& Bakery Festival 2020, Food & Drink OEM Matching Expo 2020, Japan Meat Industry Fair 2020, Japan Noodles Industry Fair 2020 и Premium Food Show 2020. В предишното издание на изложението през 2019 г. участие са взели близо 1000 изложители от над 20 страни, които са имали възможността да представят своята продукция, да проведат делови срещи и да обсъдят възможности за бъдещо съвместно сътрудничество с над 80 000 потенциални партньори от цял свят.

WINE & GOURMET JAPAN предлага изключително задълбочена съпътстваща програма. Поредица от конференции, дебати, майсторски класове и нетуъркинг събития ще позволят споделянето на ноу-хау и експертен опит по високо ефективен начин.

ИАНМСП организира участието на български фирми на националните щандове в Международно специализирано изложение за храни и напитки WINE & GOURMET JAPAN 2020, при следните условия:

Агенцията поема разходите за:

– Наем на изложбена площ;

– Проектиране и изграждане на щанд;

– Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;

– Регистрация на изложителите, медийни такси;

– Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.

Фирмите, одобрени за участие в WINE & GOURMET JAPAN следва да поемат част от гореизброените разходи:

  • 15% от гореизброените разходи при първо участие в международни изложби в чужбина, организирани от ИАНМСП, 1 200,00 лв. (Удостоверява се със служебна проверка за последните три години в публичния Регистър за минимални помощи на Министерство на финансите).
  • 20% от гореизброените разходи при второ или трето участие в международни изложби в чужбина, организирани от ИАНМСП, 1 600,00 лв. (Удостоверява се със служебна проверка за последните три години в публичния Регистър за минимални помощи на Министерство на финансите).
  • 25% от гореизброените разходи при повече от три участия в международни изложби в чужбина, организирани от ИАНМСП, 2 000,00 лв. (Удостоверява се със служебна проверка за последните три години в публичния Регистър за минимални помощи на Министерство на финансите).

Както и всички други разходи:

  • Транспорт и обработката на експонати и други изложбени компоненти;
  • Командироване и пребиваване на представител/и от предприятието (пътни, дневни и квартирни);
  • Заявени допълнителни услуги, извън изброените в Общите условия за участие;
  • Застраховка на експонатите по време на транспортирането им и провеждането на изложбата;
  • Застраховка на представителите на предприятието.

Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правила и документи за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП и финансирани с бюджетни средства:

  1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Договор за участие, в 2 оригинални екземпляра (по образец), подписан от представляващия предприятието и подпечатан с печата на предприятието. Договорите се подписват и подпечатват от предприятията, след като бъдат одобрени за участие от ИАНМСП;
  3. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);
  4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието;

Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период.  При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

  1. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. (Указания за попълване на Декларацията);
  3. Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).
  4. Правила за поведение

При интерес за участие в изложбата, предприятието следва най-късно до 07.02.2020 г. (вкл.), да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя на официалния електронен адрес на Агенцията: office@sme.government.bg.

Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване нe се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо.

За допълнителна информация може да се обръщате към:

Елица Попадийна, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7982, e-mail: e.popadiyna@sme.government.bg.

Кристин Житарска, старши експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7986, e-mail: k.zhitarska@sme.government.bg.




Страницата е редактирана последно на: 13.02.2020













Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни: