Дванайсетото издание на серията уебинари на ИАНМСП SMEs Webinars ще представи темата „Находчив маркетинг по време на криза“, а лектор ще бъде основателят на маркетинг агенция Creative Marketing 102, както и на първото маркетинг училище в България “Успех“ Анна Христова.
Събитието ще се проведе на 29 април от 17 часа, като в рамките на един час тя ще разкаже повече за разликата между традиционния и находчив маркетинг и ще отговори на въпроса как да съчетаваме маркетинговите средства, за да получим максимален резултат при ниско потребления. В допълнение, тя ще представи добрите практики при съставяне на маркетингов план, безплатните онлайн инструменти в помощ на МСП и ще даде ценни съвети за прилагането на устойчив маркетинг по време на криза.
В специален панел за въпроси зрителите ще могат да зададат своите въпроси към г-жа Христова и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков, който ще открие събитието.
Всички събития от серията на SMEs Webinars са напълно безплатни и достъпни чрез бърза регистрация тук: https://event.webinarjam.com/register/18/8vn9nhk
За Анна Христова
Анна Христова е дипломиран и сертифициран маркетинг специалист. Основател е на маркетинг агенция Creative Marketing 102 и е основател и идеолог на първото безплатно маркетинг училище в България – маркетинг училище „Успех“.
Преподава “ Използване на социалните мрежи за бизнес“ във Висше училище по застраховане и финанси, гр. София, специалност дигитален варкетинг, а също така е докторант по маркетинг във Икономически университет, гр. Варна.