Въпрос 83: Моля за информация за бeзвъзмeзднaта финaнcoвa пoмoщ, ĸoятo дa пoдĸpeпи дигитaлизaциятa на малки фирми по Cxeмaтa, peaлизиpaна пo oпepaтивнa пpoгpaмa „Инoвaции и ĸoнĸypeнтocпocoбнocт“. 1. Какви документи са необходими за кандидатстване ( или къде може да се видят и получат те). 2. Понеже се цитират два случая: 2.1. Помощ от 5000 лв без ДДС 2.2. Помощ от 20 000 без ДДС въпросът ми е: искам да си закупя апаратура за видеиконферентна връзка и тя ако струва например 8 000 лв (без ДДС) а имам ваучер за 20 000 лв ( без ДДС), какво се прави в такъв случай: – връщам 12 000 лв без ДДС на Агенцията ( или програмата) или – карам доставчика на техниката да ми фактурира 20 000 лв ( което няма да е вярно), за да се “покаже” че е оползотворена цялата сума ( сега се изполчва терминът “усвоена”). Това би било злоупотреба. 3. Как се решават подобни случаи, когато ваучерите са за “твърди” суми от 6 000 лв и от 24 000 лв, а доставената стока или услуга е на по-малка стойност?

Отговор:

  1. Условията и правилата за кандидатстване по схемата са налични на интернет адреса на Агенцията: https://www.sme.government.bg, секция „Ваучерна схема за ИКТ услуги.
  2. Разход за доставка на хардуер не е допустим. Допустимите услуги по схемата са на фиксирани стойности, отговарящи на номиналната стойност на ваучера от съответния тип.

 




Страницата е редактирана последно на: 27.08.2020













Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни: