Enterprise Europe Network към Българска стопанска камара организира виртуални двустранни срещи по време на Interpoma Business Match 2020, които ще се проведат в периода 19-20 ноември2020 г.
Виртуалните срещи по време на Interpoma Business Match 2020 са отворени за компании от бранша на селекцията, производството, преработването, производството на техника за преработване и отглеждане на ябълки, както и тяхната дистрибуцията.
Защо ябълки?
Ябълките са темата на Interpoma Connects 2020 и на организираните двустранните срещи (B2B). Производството на ябълки за инициаторите на събитието от Бозен, Италия е един от най-представителните местни икономически сектори, включително продуктите, получени и преработени от него, които засягат всички етапи на веригата на производство на ябълки: от отглеждането и култивирането, производството, и преработката на продукта до дистрибуцията.
Региона на инициаторите – Южен Тирол, със своите 18 000 хектара обработваема земя е най-големият затворен район за отглеждане на ябълки в Европа и е един от технически най-подготвените региони за отглеждане на ябълки в света.
Поканата за включване в двустранни срещи е отворена за представителите на следните отрасли в производството и преработването на ябълки:
• Оборудване за отглеждане
• Органично отглеждане/био
• Машини
• Оборудване и материали за отглеждане и бране
• торове
• пакетиране, материали и оборудване за опаковки
• контролинг, обработка на данни, софтуер
• технически средства, системи за контрол и измерване
• складиране, логистични системи
• технически системи за преработка на плодовете
• специализирана консултация
• селекция на сортове и разсадници
Участието в събитието е без такса за участие. Участниците ще бъдат потърсени за обратна връзка от съответния support офис на Enterprise Europe Network, отговарящ за тяхната държава. За България това е Българска стопанска камара.
Online регистрация
• Регистрирайте се за двустранните срещи и създайте свой собствен профил за сътрудничество на следния линк: https://interpoma-business-match-2020.b2match.io/
• Посочете в Settings за свой Support Office: Bulgarian Industrial Association;
• Краен срок за регистрация и насрочване на срещи: 18 ноември 2020 г.;
• В профила си заявете какво предлагате и какъв тип сътрудничество търсите, сложете лична профилна снимка; в Marketplace можете да зададете различни „оферти“, в зависимост от партньорствата, които търсите, както и да слагате снимки на ваши продукти. Всички профили за сътрудничество ще бъдат публикувани онлайн и ще бъдат отворени за разглеждане от останалите участници. Можете да промените профила си по всяко време.
Промоция на публикуваните профили
Всички профили ще бъдат промотирани от организаторите на събитието и всички останали участници в събитието ще могат да разглеждат вашия профил и да заявят среща с вас.
Избор и заявяване на двустранни срещи
Заявяване на срещи
След като сте намерили потенциални партньори, заявете чрез системата среща с тях. Винаги можете да добавяте още срещи, но имайте предвид, че срещите се управляват на принципа “first come – first served”. Можете да заявявате срещи, но и другите участници могат да заявят среща с вас.
Ваш личен график със срещи
Можете лесно да управлявате личния си график със срещи. Графикът включва времето на провеждане на онлайн срещата и кого ще срещнете.
По време на събитието
С регистрацията си в платформата ще получите достъп до последна версия на графика си, включващ и срещите в последната минута. По време на събитието екип на Enterprise Europe Network ще ви съдейства.
Език на провеждане на срещите: английски