Национално участие на Международно изложение за собствени марки World of Private Label, 14-15.12.2021, гр. Амстердам, Нидерландия


 

Във връзка с изпълнението на дейностите по Проект BG16RFOP002-2.052-0002 “Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбина”, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие в Международно изложение за собствени марки „World of Private Label“, което ще се проведе в периода 1415.12.2021 г., гр. Амстердам, Нидерландия.

World of Private Label е най-голямото световно изложение, в което участват производители на собствени/търговски марки. Събитието се организира от Асоциацията на производителите на собствени марки (PLMA) – най-голямото по рода си сдружение, чиито членове наброяват близо 3500 души. Изложението се провежда ежегодно в продължение на тридесет години. Палатите са разделени на  две тематични зали – хранителни (включващи пресни, замразени и охладени храни, пакетирани изделия и напитки) и нехранителни (продукти за здраве и красота, авто козметика, стоки за дома и градината и много други). Всяка година World of Private Label предоставя възможност на хиляди професионалисти от различни точки на света да открият най-подходящите стоки и партньори за своята дейност.

Организаторите на World of Private Label предоставиха на ИАНМСП ограничена и локализирана изложбена площ за национално участие, на която могат да бъдат представени максимум 12 предприятия, съответно 6 предприятия в Палатата за хранителни продукти и 6 предприятия в Палатата за нехранителни продукти.

ИАНМСП организира участието на български фирми в международното изложение World of Private Label 2021, което ще се проведе в периода 14-15.12.2021 г., гр. Амстердам, Нидерландия, със 100 % процента финансиране на разходите за:

–        Наем на изложбена площ;

–        Проектиране и изграждане на щанд;

–        Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;

–        Регистрация на изложителите;

–        Регистрационни такси и/или медийни такси;

–        Пропуски на изложителите;

–        Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.

Фирмите, участници в World of Private Label 2021 следва да поемат всички други разходи за:

–        Транспорт и обработката на експонати и други изложбени компоненти;

–        Командироване и пребиваване на представител/и от предприятието (пътни, дневни и квартирни);

–        Заявени допълнителни услуги, извън изброените в Общите условия за участие;

–       Застраховка на експонатите по време на транспортирането им и провеждането на изложбата;

–        Застраховка на представителите на предприятието.

Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП:

  1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);
  3. Удостоверение за код на икономическа дейност (КИД) на предприятието, издадено от Националния статистически институт, в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието, което удостоверение следва да е издадено не по-късно от 1 (една) година преди подаване на документите за кандидатстване в конкретната проява. Условия за допустимост
  4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието и подпечатана с печата на предприятието;

Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx

  1. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  2. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), за предходната приключила финансова година, подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. Декларираната финансова година в т. 2 трябва да съвпада с отчетната финансова година на издадения КИД. (Указания за попълване на Декларацията);
  3. Правила за поведение при участие на представители на български предприятия в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и в чужбина, организирани от ИАНМСП
  4. Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679 от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).

При интерес за участие в изложбата, следва най-късно до 30.06.2021 г. (вкл.), предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя на официалния електронен адрес на Агенцията: office@sme.government.bg.

Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване нe се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо.

За допълнителна информация може да се обръщате към:

Елица Попадийна, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7982, e-mail: e.popadiyna@sme.government.bg.

Траян Трендафилов, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7981, e-mail: t.trendafilov@sme.government.bg.

Страницата е редактирана последно на: 24.06.2021













Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни: