ИАНМСП е партньор на Brand Talks – първата брандинг конференция у нас.
Събитието се проведе на 6 и 7 юли в Интер Експо Център и представи най-новите тенденции в света на маркетинга, рекламата, връзките с обществеността и много други.
Старт на официалната част даде изпълнителния директор на ИАНМСП г-н Бойко Таков заедно с управителя на дигитална агенция Xplora г-н Георги Малчев и г-н Даниел Димитров, изпълнителен директор на “Бизнес лейди клуб” – съорганизатори на събитието.
“Много е важно за българския бизнес да създава брандове, защото именно те дават добавената стойност. Има сектори, в които това е от голямо значение – като например сектора на текстила и модната индустрия, затова изключително много се радвам, че заставаме зад събитие, което показва най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта”, коментира г-н Таков.
В рамките на редица панели водещи експерти, управители на агенции и събственици на успешен бизнес разказаха за историите зад едни от най-успешните марки на българския пазар, а утвърдени специалисти в областта на маркетинга, рекламата, ПР-а и човешките ресурси споделиха своя опит в създаването на успешни кампании за популяризация.
Наред с това нетуъркинг панелите дадоха възможност на гостите на събитието да осъщуствят пряк В2В контакт.
Пълна информация и програма на събитието ще откриете тук: 2021.brandtalks.eu