На 28 март 2024 г., в Capital Fort, списание „Мениджър“ ще събере на едно място производители от леката индустрия, представители на FMCG и Retail компании и експерти, за да предложат бизнес визия за развитие в сектора на фона на значими предизвикателства и трансформационни тенденции в глобална и национална среда. Шестият годишен форум на списание „Мениджър“, в партньорство с ИАНМСП, разширява своя обхват като теми и участници в контекста на ескалиращите изисквания за конкурентоспособност на производители и търговци както на вътрешния, така и външния пазар и се фокусира върху критични въпроси като икономическа несигурност, нови регулации и интегриране на технологии в услугите.
„Храни и напитки – трансформация и адаптация“ е темата на първия панел. В него ще се търсят отговори на въпросите, свързани с управление на качеството в хранително-вкусовата промишленост при нарастващи изисквания на потребителите и необходимостта от ефективни сценарии за продажба. Как се гарантира качеството на храните, когато БДС отпада? Как да се отговори на нарастващото търсене при по-високи производствени цени? Допълнителна административна тежест ли е Наредбата за стоки с висок фискален риск? Как се гарантира устойчивост във взаимоотношенията производители – търговци? Участници в разговора по темата са Богомил Николов, изпълнителен директор на Българската национална асоциация „Активни потребители“, Петя Маркова, мениджър търговско развитие, Нестле България, Красимир Белчев, експерт „Договорно производство“ в Kaufland България, Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружението “Храни и напитки България“, и Пламен Михайлов, управител на “Чери дриймс”. Модерира Елисавета Якимова, заместник-главен редактор на списание “Мениджър”.
„E-commerce – стойност на всяка цена“ е фокусът на втория панел. Ще бъдат обсъдени технологичните иновации, персонализацията на онлайн пазаруването и актуалните тенденции в онлайн търговията като водещи фактори за промяна в търговията в глобален мащаб. В него с презентация на тема ,,Нови възможности и предизвикателства за електронната търговия в България“ ще се включи председателят на Управителния съвет на Българска Е-комерс асоциация – Жанет Найденова. Другите панелисти с експертно мнение са Георги Костов, управляващ съдружник в GombaShop и Иван Александров, основател и изпълнителен директор на eBag. Разговорът модерира Никола Илчев, основател на Balkan eCommerce Summit.
Третият панел е посветен на „Експортната сила на България“. В него ще бъдат представени стратегии за успешна експанзия на чужди пазари, добри практики в експлоатирането на конкурентните предимства на българската продукция и възможностите – както за бранд позициониране, така и за изграждане на положителен имидж на страната в подкрепа на бизнес климата за наши компании зад граница и у нас. Ще бъде обсъдена необходимостта от стратегически политики в подкрепа на производството у нас от Илина Лилова, главен оперативен директор на ,,Фикосота“, Драгомир Кузов, основател и изпълнителен директор на DRAG Bicycles, доц. д-р Щерьо Ножаров, икономически съветник към Българска стопанска камара и Пламен Николов, член на УС на Сдружението на производителите на етерични масла „Дестилирано в България“. Георги Ангелов, старши икономист в Институт ,,Отворено общество”, е в ролята на модератор.
Регистрацията за предстоящия 6-ти годишен форум „Отговорни производители“ е отворена и безплатна.
VI годишен форум „Отговорно производство и търговия” е със свободен достъп срещу предварителна регистрация, която можете да направите на следния линк: manager.bg/events
Повече информация за темите и участниците в дискусиите – открийте на страницата на събитието https://manager.bg/events/vi-godishen-forum-otgovorno-proizvodstvo-i-targovia
Ексклузивен партньор: Kaufland.
С подкрепата на: Нестле България.
Имиджов партньор: ЕКО ПАРТНЪРС БЪЛГАРИЯ АД.
Институционални партньори:
ИАНМСП, БСК, Сдружение ,,Храни и напитки“, Френско-Българска търговска и индустриална камара; Нидерландско-Българска бизнес асоциация; Българска търговско-промишлена палата; Германо-Българска индустриално-търговска камара