Balkan eCommerce Summit, подкрепено от ИАНМСП, стимулира онлайн бизнесa на Балканите с готови решения за трансгранична търговия и по-ефективни партньорства на чужди пазари

Днес, на 27.03.2024 г., в сградата на БТА, в град София, се състоя пресконференция на тема: “Предизвикателствата пред електронните търговци в България и на Балканите: 53% от бизнеса не продава онлайн поради липса на контакти, човешки ресурс и познания за това”, организирана от г-н Никола Илчев – създател на Balkan eCommerce Summit. Специално избрани експерти от сектора на електронната търговия и извън него обсъдиха значимите предизвикателства и възможности пред бранша в България и на Балканите: г-н Никола Илчев, д-р Бойко Таков – Изпълнителен директор на Изпълнителна Агенция за насърчаване на малките и средни предприятия, г-н Христо Радичев – Управител на Медияпост Хит Мейл, г-жа Мирослава Станева – Brand Marketing Manager в eMAG България и др. Всички те споделиха своите виждания и анализи на текущото състояние, очертаха проблемите в електронната търговия и посочиха конкретните им решения в следващите години.

В своето изказване д-р Бойко Таков акцентира на важността на подкрепата за малките и средните предприятия, особено в контекста на дигитализацията и преодоляването на предизвикателствата за влизането им в онлайн търговията. Сред ключовите теми, които са на дневен ред, той посочи “възможността им да продават в чужбина, тяхната интернационализация и достъп до полезни източници на информация”. Д-р Таков разкри и конкретни инструменти и обучения, с които експертите от ИАНМСП стимулират малките и средните компании в посока по-осезаемото им онлайн присъствие.

Идната седмица се очаква Balkan eCommerce Summit 2024 да представи най-новите тенденции в електронната търговия и дигиталния маркетинг, да даде възможност на представители на всички държави от Балканите да се срещнат и обменят опит, идеи и потърсят решения за по-лесна трансгранична търговия, да отвори още повече пазари за онлайн търговците, включително към Централна и Западна Европа, да запознае участниците с данни, статистики и особености на ключовите съседни пазари и така да улесни навлизането в тях. Фирмите трябва да бъдат информирани относно новите софтуерни и технологични решения, с които електронните търговци да управляват бизнеса си по-ефективно. Не на последно място, целта на събитието е да изгради приятелски отношения между гостите, за да улесни партньорските връзки в бъдеще.

Припомняме, че Balkan eCommerce Summit 2024 ще се състои в периода 4-ти-5-ти април 2024 г., в зала Арена София. Събитието, на което ИАНМСП организира институционален павилион за бизнеса, ще предложи богата конферентна програма с над 30 международни лектори, допълнителни, по-малки събития – Business  Exchange Sessions, огромна експо зона с над 150 изложители от България и още 17 държави и специални панели с фокус на пазари като Гърция, Румъния и Унгария.

Цялата програма и билети за участие, можете да видите: https://balkanecommerce.com/

https://balkanecommerce.com/partners/bsmepa/

 

 




Страницата е редактирана последно на: 27.03.2024




Expo2025 Osaka
Matchmaking b2b connect
BG Industry Map
SME Webinars
NIF
Exporthub.bg
opic.bg
bulgariancp.bg
evroto.bg



Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни:

facebook linkedin youtube