Информация за проект № BG16RFOP002-2.003-0002 „Организиране на търговски мисии и форуми за български производители и чуждестранни купувачи“

Наименование на проект: „Организиране на търговски мисии и форуми за български производители и чуждестранни купувачи“

Номер на проект: BG16RFOP002-2.003-0002

Обща стойност на проекта: 2 006 000,00 лв.

Проект „Организиране на търговски мисии и форуми за български производители и чуждестранни купувачи“ се реализира по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.003 „Създаване на условия за устойчиво развитие и успешно интегриране на българските предприятия на европейските и международните пазари чрез подкрепа дейността на ИАНМСП“, приоритетна ос „Предприемачество и капацитет за растеж на МСП“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, с чието финансиране ще бъдат реализирани дейности в подкрепа на интернационализацията и повишаване конкурентоспособността на българските малки и средни предприятия.

  1. Цели:

А. Основна цел на проекта:

Насърчаване на интернационализацията на българската икономика чрез улесняване на достъпа на българските малки и средни предприятия до приоритетни външни пазари и осигуряване на условия за доброто им позициониране и устойчиво присъствие в международен мащаб.

Б. Специфична цел на проекта:

Осъществяване на прояви, като търговски мисии, бизнес форуми, двустранни срещи и други, които целят да подпомогнат малките и средни предприятия в България (производители и износители), притежаващи експортни възможности, в установяването на преки контакти с потенциални техни чуждестранни партньори и създаване или разширяване на резултатно търговско и производствено сътрудничество.

Изпълнението целите на проекта ще спомогнат за подобряване на възможностите за работа на българския бизнес в интензивно конкурентни пазари, внедряване на добри производствени и търговски практики, постигане на съответствие при експортноориентираните български сектори, повишаване на конкурентоспособността на българските продукти и услуги, увеличаване обема на българския износ – стоки и услуги, устойчиво присъствие на българските МСП на външни пазари и др.

  1. Основни дейности:

А. Организиране на индивидуални и колективни търговски мисии в чужбина

Дейността включва организацията на два вида събития:

Търговски мисии с посещения на международни изложби в страни с висок потенциал за приемане и позициониране на български стоки и услуги. В рамките на посещението се предвижда организирането на съпътстващи събития като бизнес форуми, двустранни срещи, демонстрации и др.

Многосекторни търговски мисии, насочени основно към големи, но все още недостатъчно развити експортни пазари. Ще бъдат специално селектирани чуждестранни предприятия за осъществяване на срещи с българските участници на база техния обхват и сфера на дейност.

Очакван резултат: 21 проведени търговски мисии; 170 български малки и средни предприятия–участници.

Б. Организиране на индивидуални и колективни мисии от чуждестранни купувачи в България

Дейността включва организация и провеждане на бизнес срещи между чуждестранни купувачи, проявили интерес към един или няколко икономически сектори и български фирми с доказан производствен и експортен потенциал в съответния сектор. За целта ще бъдат организирани индивидуални или колективни посещения на чуждестранни предприемачи в рамките, на които ще бъдат организирани B2B срещи с конкретни български предприятия и др. съпътстващи мероприятия. Прояви от този тип ще бъдат реализирани единствено, когато целите на мисията съвпадат с разширяване на българския износ, в т.ч и чрез повишаване притока на чуждестранните инвестиции в експортноориентирани производства.

Очакван резултат: Организирани посещения на 90 бр. чуждестранни купувачи; Организирани срещи или посещения с 270 български малки и средни предприятия.

В. Организиране на бизнес форуми, В2В срещи и контактни борси за български и чуждестранни предприятия в България

Дейността включва провеждането на прояви като бизнес форуми, В2В срещи и контактни борси с чуждестранни предприятия в България.

Очакван резултат: 15 проведени бизнес форума с двустранни срещи; 400 български малки и средни предприятия–участници.

Страницата е редактирана последно на: 11.09.2018




Expo2025 Osaka
Matchmaking b2b connect
BG Industry Map
SME Webinars
NIF
Exporthub.bg
opic.bg
bulgariancp.bg
evroto.bg



Сигнали за корупция и конфликт на интереси


Следвайте ни:

facebook linkedin youtube